A dohányzásról való leszokás nem sikerült. Néhány jó tanács, mely segíthet a dohányzásról való leszokásban

Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | koszegkonyv.hu

a dohányzásról való leszokás nem sikerült a leszokók állapota

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje a dohányzásról való leszokás nem sikerült kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel. A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

A programról

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást. A cigaretta mindig hiányozni fog.

  • Daganat: ez szerepel a leleten, ha baj van A dohányzás az egyik legelterjedtebb, az egészségünket károsító szokás.
  • Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | koszegkonyv.hu

Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket. Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját!

Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá!

a dohányzásról való leszokás nem sikerült amit nehezebb leszokni a dohányzásról vagy az ivásról

Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog. A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, leszokni a csepegtetőről a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet.

Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek. Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Miért gondolom, hogy most sikerülni fog?

Csak öt százaléknak sikerül

Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától? Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

  • Gondoljunk csak bele, néhány évtizede még nem volt erre speciálisan kifejlesztett módszer, így aki változtatni akart, és meg akart szabadulni szenvedélyétől, kizárólag saját magára számíthatott, csakis saját magában bízhatott, hogy végig tudja csinálni.
  • Hogyan tudod végleg letenni a cigarettát - Dohányzás leszoktatás - Nyíregyháza - Győr - Sopron

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait. Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás.

a dohányzásról való leszokás nem sikerült terhes vidám leszokni a dohányzásról fórum

Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat. Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról. Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl.

így kell leszokni a dohányzásról

Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.

Miért olyan nehéz leszokni a dohányzásról?

Érdekesmegbeszélések